Spółka JCDecaux działa w Polsce od 1999 r. poprzez dwie spółki zależne: JCDecaux Airport Polska i JCDecaux Neonlight.
Obecnie, spółka JCDecaux jest reprezentowana w Polsce przez trzy niezależne firmy:
Kim jesteśmy
Historia
- 1964: JCDecaux tworzy koncepcję mebli miejskich, zapoczątkowując rewolucję w zakresie wygody i reklamy. JCDecaux konsekwentnie staje się numerem jeden w skali światowej w dziedzinie reklam zewnętrznych. Nasza historia jest pełna zastosowań przełomowych innowacji. Odwiedź naszą międzynarodową stronę internetową, aby uzyskać więcej informacji o historii grupy.
- 1964: Powstanie spółki Claude Publicité S.A. we Francji, dostawcy usług neonowych
- 1992: Claude Publicité S.A. zakłada spółkę Claude Publicité Polska
- 1997: W Polsce powstaje spółka Gigaboard Polska.
- 1999: JCDecaux SA przejmuje HMC - Havas Media Communication (AP Systèmes, Claude Publicité S.A.)
- 2000: Claude Publicité Polska wchodzi w skład Grupy JCDecaux, a od 2000 roku Claude Publicité Polska zmienia się w JCDecaux Neonlight Sp. z o.o.
- 2014: Dzięki partnerstwu z Gewista, JCDecaux oferuje wielkoformatowe, podświetlane reklamy za pośrednictwem Gigaboard Polska. Gewista integruje się z grupą JCDecaux na poziomie międzynarodowym. Francuska firma reklamy zewnętrznej posiada 67% udziałów w Gewista poprzez JCDecaux Holding.

Podstawowe wartości
Dążymy do dostarczania najlepszych reklam i udogodnień poza domem. Jesteśmy pasjonatami wzornictwa, jakości i doskonałej obsługi.
JAKOŚĆ
JCDecaux jest oddana dostarczaniu produktów najwyższej jakości, konserwowanych według najwyższych standardów, z pełnym uwzględnieniem ich wpływu na życie w mieście.
PROJEKT. Dostosowany do miasta i jego architektury.
Nasze meble miejskie są tworzone przez renomowanych projektantów i lokalnych architektów, a przez to doskonale integrują się z otoczeniem. Świadczone przez Grupę usługi oczyszczania i konserwacji mebli miejskich gwarantują wysoką jakość dostarczaną klientom.
INNOWACJE
JCDecaux pozwala klientom na zademonstrowanie ich zaangażowania w ochronę środowiska poprzez projektowanie innowacyjnych kampanii z poszanowaniem środowiska i koncentracją na zrównoważonym rozwoju.
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ. Ciągłe dostosowywanie się do potrzeb klientów.
Przestrzeganie uznawanego na całym świecie, odpowiedzialnego, korporacyjnego podejścia "obywatelskiego".
Ochrona środowiska: priorytet dla JCDecaux - firmy, która dba o rozwój produktów przy jednoczesnej trosce o środowisko.
Ciągłe dostosowanie do potrzeb klientów. Grupa JCDecaux wspiera swoich klientów w ulepszaniu ich przekazu komunikacyjnego i pomaga im wpisać zrównoważony rozwój w ich kampanie reklamowe.
Wartości obywatelskie.
ETYKA. Zawsze u podstaw naszej działalności.
Kodeks Etyki JCDecaux określa w jednym dokumencie kluczowe wartości grupy. Ponadto Grupa utworzyła komitet ds. etyki, do którego pracownicy mogą zgłaszać kwestie etyczne.
Relacje JCDecaux z dostawcami są również regulowane przez Kodeks Etyki dla Dostawców.